Rehabilitacja kręgosłupa

Bóle kręgosłupa to jedne z najczęstszych dolegliwości, pojawiające się u osób w każdym wieku, które często utrudniają, a nawet uniemożliwiają codzienne funkcjonowanie. Mogą być one spowodowane stanami przeciążeniowymi mięśni i stawów kręgosłupa, niekiedy mają podłoże zwyrodnieniowe, pourazowe lub reumatyczne (zazwyczaj u osób starszych). Kadra Kliniki Fizjokoncept zajmuje się Pacjentami z ostrymi i przewlekłymi bólami kręgosłupa, oferując kompleksową rehabilitację.

Rehabilitacja kręgosłupa w Fizjokoncept obejmuje:

szczegółowy wywiad oraz badanie Pacjenta,

N

indywidualny dobór najlepszych technik rehabilitacyjnych pod kątem stanu zdrowia oraz potrzeb Pacjenta (masaże lecznicze, ćwiczenia rehabilitacyjne, plastrowanie, terapia tkanek miękkich),

N

naukę przyjmowania i utrzymywania prawidłowej postawy podczas siedzenia i wykonywania codziennych czynności,

N

edukację dotyczącą zachowania zasad ergonomii w miejscu pracy.

Oferowane zabiegi
pomożemy Ci pozbyć się dolegliwości

REHABILITACJA ORTOPEDYCZNA

Przywraca pełną sprawność fizyczną naszym pacjentom.

REHABILITACJA NARZĄDÓW RUCHU

Leczenie oraz poprawa sprawności osób ze schorzeniami narządu ruchu.

REHABILITACJA KRĘGOSŁUPA

Bóle kręgosłupa utrudniają lub uniemożliwiają codzienne funkcjonowanie.

NEUROLOGIA NEUROCHIRURGIA

Kompleksowe, specjalistyczne działanie, prowadzone u Pacjentów z chorobami oraz urazami ośrodkowego układu nerwowego.

REHABILITACJA UROLOGICZNA

Rehabilitacja urologiczna to jeden z najbardziej skutecznych sposobów na pozbycie się problemu nietrzymania moczu.