Rehabilitacja Ortopedyczna

Rehabilitacja ortopedyczna ma na celu jak najszybsze przywrócenie Pacjentowi pełnej sprawności fizycznej. W jej ramach stosuje się bardzo szeroki wachlarz technik rehabilitacyjnych, takich jak masaże, terapia manualna, ćwiczenia rehabilitacyjne, taping, fizykoterapia itp. Za każdym razem są one dopasowane do indywidualnych potrzeb oraz wymagań Pacjenta.

W zakres usług świadczonych przez wyspecjalizowaną kadrę Kliniki Fizjokoncept wchodzi:
N

rehabilitacja przedoperacyjna – skierowana do osób oczekujących na zabiegi ortopedyczne, takie jak wymiana stawu kolanowego czy biodrowego; jej celem jest zwiększenie zakresu ruchomości w stawie oraz zwiększenie siły mięśniowej,

N

rehabilitacja pooperacyjna – kompleksowa opieka rehabilitacyjna skierowana do osób po zabiegach ortopedycznych, takich jak wymiana stawu biodrowego, rekonstrukcja ścięgna Achillesa, artroskopia kolana,

N

rehabilitacja pourazowa – ma na celu jak najszybsze zlikwidowanie dolegliwości bólowych oraz powrót Pacjenta do pełni sprawności po przebytych urazach ortopedycznych.

Oferowane zabiegi
pomożemy Ci pozbyć się dolegliwości

REHABILITACJA ORTOPEDYCZNA

Przywraca pełną sprawność fizyczną naszym pacjentom.

REHABILITACJA NARZĄDÓW RUCHU

Leczenie oraz poprawa sprawności osób ze schorzeniami narządu ruchu.

REHABILITACJA KRĘGOSŁUPA

Bóle kręgosłupa utrudniają lub uniemożliwiają codzienne funkcjonowanie.

NEUROLOGIA NEUROCHIRURGIA

Kompleksowe, specjalistyczne działanie, prowadzone u Pacjentów z chorobami oraz urazami ośrodkowego układu nerwowego.

REHABILITACJA UROLOGICZNA

Rehabilitacja urologiczna to jeden z najbardziej skutecznych sposobów na pozbycie się problemu nietrzymania moczu.